Indywidualne opracowanie bazy, szkolenie, wsparcie i konsultacje.
Właściciele i pracownicy biur rachunkowych
Wdrażamy w systemach ERP OPTIMA u naszych klientów narzędzia wspomagające automatyzację oraz robotyzację - wsparcie dla księgowych w zakresie przyspieszenia i ułatwienia codziennych czynności.
Pomagamy ustawić procesy w Biurach Rachunkowych i przygotować standaryzację według Waszych potrzeb.
Przygotowujemy dla Was indywidualne Bazy Wzorcowe zawierające: przejrzysty plan kont i znaczniki również na potrzeby raportowania JPK_KR, integrację z KSeF, konfigurację, schematy księgowe i kolumny dodatkowe oraz wszystko to, co pozwoli zaoszczędzić czas pracy i koszty.
Mamy przewagę nad innymi - nasz wdrożeniowiec to KSIĘGOWA, która wie wszystko o problemach księgowych.
Działamy szybko i sprawnie - zadzwoń: 516 195 033, 516 195 031
Krótki opis funkcji i narzędzi Bazy Wzorcowej w ERP OPTIMA - zalety, udogodnienia i automatyzacja żmudnych czynności księgowych:
1. Przejrzysty plan kont ( również z opcją ze znacznikami)
2. Integracja z KSeF i raportowanie JPK_KR z utworzeniem znaczników do planów kont
3. Konfiguracja
4. Schematy Księgowe
5. Kolumny dodatkowe
6. Moduł Kadry i Płace
Wymagany SQL 2022 oraz moduły z Ksiąg Handlowych i Kasa Bank z plusem.
Doświadczona Księgowa, specjalista, wdrożeniowiec i praktyk w dziedzinie usprawniania pracy w systemach Optima, Enova, Saldeo ze znajomością wszystkich wad i zalet oprogramowania polskich producentów, zajmująca się pełną automatyzacją schematów księgowych, procesem wprowadzania dokumentów czyli wszystkim, co może ułatwić i przyspieszyć codzienne czynności księgowe z jednoczesnym eliminowaniem błędów.