Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

e-Doręczenia, z uwzględnieniem zmian na 2024 rok.

Nowa procedura, krok po kroku, w praktyce - jak założyć adres i skrzynkę, wdrożenie zmian, umowy z operatorem, reklamacje, odszkodowania, PURDE, PUH. 

Termin
21-05-2024

Godzina
10.00-15.00
Czas szkolenia
1 dzień (5 godzin)
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, POKÓJ WEBINAROWY
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
590 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.

Szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników.

Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.

Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.

Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Otrzymujesz zaświadczenie ukończenia szkolenia.


Adresaci

Główni księgowi, Pracownicy działów księgowości, Dyrektorzy finansowi, Prezesi i Właściciele firm.


Celem naszego szkolenia jest przekazanie uczestnikowi, pod okiem najlepszych ekspertów i trenerów,   

rzetelnej, teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej w codziennej pracy

Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę. 

Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych

 z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.

Program szkolenia

Adresatami szkolenia są pracownicy organów administracji rządowej, jednostek samorządu terytorialnego, ZUS, KRUS, uczelnie publiczne, organy kontroli państwowej, jednostki budżetowe, zakłady budżetowe, agencje wykonawcze, NFZ, publiczne zakłady opieki zdrowotnej, państwowe i samorządowe instytucje kultury.


Dnia 10 grudnia 2023 roku zaczęła obowiązywać zmiana dokonana w przepisach o doręczeniach.

Od tego dnia oraz sukcesywnie w następnych terminach, nowa regulacja objęła obowiązkiem stosowania e-Doręczeń: adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych, doradców restrukturyzacyjnych, rzeczników patentowych, notariuszy, podmioty niepubliczne wpisane do KRS -np. Spółki; podmioty niepubliczne wpisane  do CEiDG.

Podczas szkolenia zostaną omówione kwestie związane z utworzeniem adresu do doręczeń, a także dotyczące procedur z wykorzystaniem e-Doręczeń w tym związane z obliczaniem terminów, obowiązkami, skutkami prawnymi, umowami i rozliczeniami z operatorem, a także dotyczące reklamacji i odszkodowań.


Program

1. Przedmiot regulacji, czyli czym są e-Doręczenia.

2. Podstawy prawne zmian i obowiązujących zasad oraz zmieniane ustawy.

3. Od kiedy wchodzą w życie nowe obowiązki i procedury związane z e-Doręczeniami.

4. Podstawowe pojęcia.

5. Kto ma obowiązek posiadania elektronicznego adresu do doręczeń.

6. Kiedy nie stosuje się przepisów o e-Doręczeniach.

7. Co to jest PURDE (Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego) i PUH (Publiczna Usługa Hybrydowa).

8. Adres do doręczeń i skrzynka doręczeń.

9. Wniosek o założenie adresu do e-Doręczeń.

10. Czym jest baza adresów elektronicznych.

11. Jakie są skutki wpisu adresu do e-Doręczeń do Bazy adresów elektronicznych.

12. Jak wysłać i odebrać korespondencję. Dowody wysłania i dowody otrzymania.

13. Jak zdobyć potwierdzenie nadania i odbioru przesyłki w ramach PUH.

14. Jakie są skutki doręczenia.

15. Do kiedy trzeba/ można odebrać przesyłkę ze skrzynki.

16. Umowa z Pocztą Polską.

17. Rozliczenia z Pocztą Polską.

18. Odpowiedzialność operatora. Odszkodowanie i reklamacja.

19. Zmiany w przepisach KPA o doręczeniach.

20. Czy można zintegrować EPUAP z e-Doręczeniami?

21.Trochę praktyki czyli jak założyć adres i skrzynkę oraz jak przygotować się do wdrożenia zmian.

Zmiany w e-Doręczeniach w 2024 roku:

- limit wielkości wiadomości z załącznikami zwiększy się z 15 MB do 500 MB,
- maksymalna liczba adresatów wiadomości masowej zwiększy się z 15 do 1000 adresatów.

Planowane zmiany:

- zmieni się moment wystawienia dowodu doręczenia – będzie to następowało w chwili otwarcia wiadomości – obecnie dzieje się to, gdy odbiorca loguje się do skrzynki do e-Doręczeń,
- w aplikacji mObywatel zostaną uruchomione powiadomienia z e-Doręczeń,
- będzie możliwe podpisywanie wiadomości za pomocą profilu zaufanego.



Szkolenie to organizujemy również w FORMIE ZAMKNIĘTEJ dostosowując program 

do indywidualnych potrzeb Klienta.

Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.



Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.

W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem  https://embed.archiebot.com/connection-tester



Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie:  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie



Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.


Wykładowca
Ekspert ds.podatku od nieruchomości oraz prawa administracyjnego
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych